10 april, 2009

Påskhelgen fortsätter med full kraft...

Har nu hunnit predika två vilda möten på påskkonferens i Sölvesborg! Igår rusade 7 personer fram och ville be en frälsningsbön antingen för första gången eller göra ett nytt avstamp efter att varit borta från Gud! Idag var jag och Tommy Lilja ute och promenerade i vårsolen innan förmiddagsmötet. Blekinge har verkligen redan full vår och Tommy fyllde mig med mirakelstories från sina senaste festivaler i Indien och Etiopien, jag blir så gasad! Tommy fick predika för en jättepublik på ca 100 000 i Hosanna, Etiopien! Gud har kysst Tommy och Carina och deras PTL Ministries så smackande blött och underbart de sista åren!

Klicka för att kolla in filmklipp från en av Tommys festivaler...

Snart åker jag med X 2000 till mitt älskade Stockholm igen... Imorgon firar jag påskafton med egenfiskad lax från i somras tillsammans med familjen och goda vänner. På söndag blir det påskfest i City! Missa inte det vilda partyt! Kl 16:00 sparkar vi (SOS Church) igång på Mai Thai på Luntmakargatan! Klicka för vägbeskrivning!

Annars mediterar jag mycket på vår livsstil i SOS just nu;

1) Ett starkt inre liv. Intimt umgänge med Jesu Ande i bön, Bibelmeditation och regelbunden fasta...

2) Umgås med ickekristna sökare och nyfrälsta varje vecka. Missionsbefallningen och lärjungaträning...

3) Ett sunt liv. Träna/motionera, umgås med familj och vänner. Skratta mycket!

Vi ses vid nästa dopförättning! Vi ses på bibelskolan till hösten! Vi ses väl på festival snart?!

Vi hörs!