24 juni, 2009

Tandläkarbesök, picknick och Detroit...

Har varit hos tandläkaren idag för första gången på 17 år och jag hade faktiskt inga hål alls... Bara en gammal lagning som gått sönder... Så det verkar som att missionärslivet inte är så dumt :)...


Igår så var Maria, barnen och jag på picknick
hela familjen med familjen Allen. Vi grillade, kastade frisbee, American football, såg vem som kunde gunga högst och flög drake... Cullen och Shelley är fantastiska människor och så goa att umgås med!



Detroit...

Vi håller på att göra oss färdiga att åka upp till Detroit och predika i helgen. Pastor Brad Leach som vi ska besöka har precis fått en dotter. Stort grattis till er lilla skatt, Brad och Leah!!

Jag längtar väldigt mycket efter min lilla församlingsplantering i Stockholm och alla underbara människor där nu... Du kommer väl på vår församlingsproklamation den 29 augusti på Nalen i Stockholm? Dagen efter är det releasekonsert för SOS Church första musikproduktion. Det kommer bli grymt! Hoppas jag träffar dig där!

Vi hörs!