11 juni, 2009

Planeringsmöte och Tanzania!



Nu sitter jag på arlanda och äter frukost, skummar Metro som jag nöp på pendeln på väg hit... Brie och salami baguetten smakar förträffligt. Vi hade en fantastisk höstplanering för SOS Church utökade ledarteam igårkväll. De sista åkte hem 01:45, :). Fantastiska ledare och våra bästa vänner!

Jag kommer att ge dig löpande rapporter här på bloggen från min intensiva kampanj/konferens sommar som börjar med 3 veckors vistelse i USA... Sen blir det Norge, Finland, Bulgarien och Österrike också. Allt handar om att få med sig så många som möjligt till Jesu himmel, och engagera fler för missionsbefallningen!


Nu är jag igång och ber för Tanzania... Hjälp mig att be för dessa folk... De behöver få höra Jesu befriande evangelium!






Kabwa folket

Population i Tanzania:
9,200
Språk: Kabwa
Religion: Animister

Det finns inga kända kristna bland detta folk.





Wanji folket

Population: 31,000
Språk: Vwanji
Religion: Animister

Det finns inga kända pånyttfödda kristna bland detta folk.





Vi hörs!