07 augusti, 2009

Längtar efter mina barn nu...

Förbereder fyra möten... Predikar hela helgen i "Morningstar" en församling lite utanför Philadelphia som jag älskar... Pastor Steve är en riktigt god vän... Jag tror på en stark helig Ande helg!


Annars längtar jag efter mina barn
just nu... Nästa vecka börjar jag en efterlängtad två veckors semester... Börjar med att båtluffa lite med Maria och barnen i Stockholms skärgård och sedan blir det bygge av SOS Church på Kungsholmen! Ska åka båt, cykla, tälta, grilla, fiska och busa med mina barn - oj vad jag längtar efter dem nu! Alicia kommer säkert att spöa mig i kortspel som vanligt och Adam att få mig att skratta gott med alla sina sanslösa historier... Tack Gud för min familj!


Min Maria kom på idén med att båtluffa i Stockholm några dagar i sommar... Kanon idé faktiskt! Snart kramar jag hela familjen i ett litet tält! Stockholms skärgård here we come!