13 oktober, 2009

Njuter av hösten och församlingsbygge...

Idag bad vi för eleverna på morgonbönen och den heliga Ande föll, elever låg utslagna huller om buller under Guds kraft och kunskapens ord och profetia flödade - helt ljuvlig atmosfär!

Undervisade Apostlagärningarna i åk 1 och slängde sedan i mig en tonfisksallad på väg till gymmet. Tränade stenhårt ett pass på en och en halv timme innan jag landade hemma i mitt kök i Tullinge. Ska briefa USA kontoret om en stund och chattar med Thailandsbasen samtidigt som jag bloggar... Livet är intensivt och höstluften så frisk. Flyger till Norge över dagen för ett sammanträde imorgon. Predikar hemma i SOS Church i helgen och tror på fortsatt dopfest på söndag - anmälningarna trillar in - halleluja!

Om en vecka jagar jag älg med grabbarna mellan Boden och Jokkmokk i Norrbotten - höstäventyr i skogarna och församlingsbygge i Stockholm city om vart annat - jag njuter!

Vi hörs!