16 februari, 2010

Fnittriga japanska ungdomar...

Flög från Arlanda till Amsterdam med KLM och vidare till Detroit i staten Michigan. Från Detroit flög jag inrikes med Delta till min slutdestination den här veckan nämligen Orlando i Florida... Inrikesflighten blev väldigt kul eftersom jag hamnade jämte två fnittriga japanska ungdomar på språkresa I USA... De skrattade hysteriskt åt alla mina skämt även om de inte förstod hälften... Jag vet att jag egentligen inte är så rolig men hela situationen blev komisk på något sätt, de skrattade åt mina försök till skämt och fattade knappt hälften och jag skrattade åt dem mest för att de var så underbart omogna för sina 20 respektive 19 år...


Igårkväll åt jag gott tillsammans med min mentor och andliga pappa Ron Johnson och Peter Almqvist min festivalgeneral sedan tio år... Det blev en kanon kväll! Ron är såå go och ett stort hjärta! Vi bor i Sandy och Rons nya hus nu och vaknade tidigt för bön....


Ron och Sandy Johnson...

Idag åker vi till Sarasota och predikar i Victory @ Sarasota hos pastor Brian Gibbs ikväll... Gud är god!

Vi hörs!