06 april, 2010

Bön som skakar Stockholm!

En ny vecka har rullat igång men jag njuter fortfarande eftersmaken av påskhelgen och speciellt uppståndelse söndagens vilda celebration i SOS Church :). Flera blev frälsta och vi döpte fyra nya lärjungar till Jesus! Den här veckan laddar jag för både den kommande helgen i Stockholm och vårens festivaler i Nepal och Tanzania... Tränar, fixar nytt pass, handlar, tvättar, administration och kommunikation med medarbetare...


På fredag efter SOS Youths samling leder jag krigare i en bönenatt för Stockholm mellan 22-02, "Prayer that Shakes Stockholm"... Kom och be med mig även om du inte vanligtvis brukar gå till vår församling! På lördag spelar Daniel Elvelyck och jag in TV och på söndag predikar jag i ytterligare en dopfest! Två är redan anmälda för dop men det blir säkert fler gamla liv som ska till att begravas och vi firar uppståndelse och nytt liv igen!

Vi ses och hörs!