06 maj, 2010

Jag ber att döda ska stå upp!

Har underbara bön och skrivardagar här i Khon Kaen, Thailand. Bor på Piman Garden Residence för ca 150 kr dygnet. Allt finns, AC, dusch och trådlöst Internet. Jag sitter med Bibeln uppslagen hela dagarna och ber och skriver på en ny bok...

Khon Kaen city...

Igårkväll bad jag två timmar med pastorsteamet och det var en så stark profetisk ande utgjuten. Idag ber jag om:

1) Aggressiv församlingstillväxt i Stockholm - tycker att det går lite för sakta :).

2) Jag ber att döda ska stå upp på våra festivaler och på våra missionsbaser.

3) Jag ber att sönerna och döttrarna i SOS ska växa upp snabbt och explodera i sina respektive tjänster...

Bön, bibelmeditation och fasta - finns det något bättre! Älskar att umgås med den helige Ande och njuter av ensamheten... Tack Jesus! Laddar för festival i Tanzania också - det blir svettig glädje i det röda dammet! Jesus fest! Mirakelfest! Dans i solnedgången!

Vi hörs!