20 november, 2010

Helige Ande!


Predikade i VCC, Youngstown OH igårkväll. Ljuvligt! 4000 medlemmar stark församling och vilken lovsång! Deras fredagskvällar kallas "River Service" och är riktiga helige Ande kvällar med mycket lovsång och betjäning... Flera rusade fram på min frälsningsinbjudan och människor sökte Gud i timmar i ett moln av Guds härlighet i eftermötet! Ett rus, en skön fylla och förnyade och utökade visioner från den underbare helige Ande! Jag både såg och hörde från himlen :)! Jag älskar den helige Andes ström! Imorgon predikar jag i ytterligare två olika församlingar här i Youngstown! Kul!

SOS Church har celebration kl 16:00 på Warfvinges Väg 26, Stadshagen, Kungsholmen! Walter predikar och flera ska begrava sina gamla lik och demonhus i dopets vattengrav imorgon! Skulle såå gärna varit där också! Nästa helg både leder jag bönenatt och predikar hemma! Längtar!

Vi hörs!