11 november, 2010

Kallad att kasta ut demoner!

Idag vaknade jag 04:55 och hörde den helige Ande viska: "Din kallelse är att kasta ut demoner"... Klarvaken med en stor svart kopp kaffe började jag mina predikoförberedelser i köket i gästhuset där jag bor... Undervisar på MCM - vår bibelskola i samarbete med APC här i Pittsburgh, USA. Ämnet är "Änglar och demoner och befrielsetjänst" och eleverna är såå hungriga så de antingen glömmer bort raster eller skriker att de inte vill ha rast alls när jag frågar om vi ska ta en paus :). Njuter av att undervisa och umgås med min käre vän pastor Jeff Leake...

Jesus sa:

Tecken skall följa dem som tror detta. I mitt namn skall de driva ut onda andar...
Mark 16:17a

De sa om Jesus:

Vad är detta? En ny lära med sådan makt. Till och med de orena andarna befaller han, och de lyder honom.
Mark 1:27b

Känner att demonutdrivarsmörjelsen är på mig igen. Pastorer, missionärer och alla lärjungar till Jesus vakna; - Vi måste befria de fångna och proklamera ljus i mörkret! Vi måste i Jesu namn fortsätta att kasta ut Mr alkohol, porr, spådom och cancer ur satans offer över hela världen och bland alla folk!


Pakistan, Indien, Nepal och Bangladesh behöver befrielsekrigare! Europa behöver lärjungar som vågar ryta!

Vi hörs!