10 januari, 2011

SOS ledarseminarie!

Landade med Norwegian på terminal 4 på Arlanda lunchtid idag... Carlos Recinos, en god vän från El Salvador plockade upp mig och skjutsade mig till Tullinge... Efter en predikohelg i Piteå känns det gott att trampa Stockholms mark igen... Ikväll käkade vi norrländska specialitéer som palt, renskav och löjrom - ledig kväll med familjen :)

Imorgon undervisar jag på SOS Missionsbibelskola i ämnet "Jesu helandetjänst"...

Annars laddar och ser jag fram emot ONSDAG KVÄLL dvs nu på onsdag den 12/1 kl 19:00! Vi träffas i SOS Church lokaler på Warfingesväg 26 på Kungsholmen! Vi kommer ha en "inside information-samling" för alla våra ledare i SOS med mycket spännande information men också ett rejält undervisningspass.
Det blir bibelstudie för ledare, djupstudier i Bibeln - ingen välling utan tuggmotstånd utlovas! Ska bli såå gott!


Alla våra ledare samlas dvs pastorer, utökat ledarteam, husförsamlingsledare, lovsångsledare, mötesvärdar, café och städgrupper, vaktmästare och fd och hemmavarande missionärer! ;) Jag vill inte höra någon säga lite blygt, jante-svenskt; "- jag trodde inte jag var inkluderad eller inbjuden" ;) Du som har någon som helst ansvarsuppgift i SOS är alltså välkommen! Bibelstudieledare, ungdoms och barnledare, bibelskolepersonal, drama, dans, ljud och ljus, Ledarskolans elever mfl! :) Kom nu! Vi bygger SOS framtid på onsdag kväll!

Vi hörs och ses!