23 september, 2011

Hemma hela helgen!

Blev tvungen att boka av en konferens i Norge i helgen... Jag behövs hemma av många olika anledningar just nu. Jag är ju pappa i SOS först och främst och måste ta mitt ansvar... Älskar SOS Church i Stockholm! Vi ses hela helgen! Kommer att åka in på SOS Youth ikväll! Vill bara vara med våra tonåringar och backa upp världens bästa ungdomsledare! :)

Imorgon har vi All Nations Café på temat "Gipsy Night" från kl 19:00! Det blir fest! Jag menar verkligen party med klackarna i taket! Välkomna!

På söndag predikar jag hemma! Yes! Det var sååå länge sedan! Längtar efter att få tvätta fötterna på alla ljuvliga människor som besöker oss på söndagens celebration kl 16:00! Jag har ett ord från Himlen! Ett ord från Guds eget hjärta till er! Jag kommer läsa upp ett kärleksbrev från Jesus till er! Vi ses i helgen!

Er egen pappa och förebedjare!
Vi hörs och ses!