24 oktober, 2011

Älskar SOS folket!

Landade på Arlanda kl 15:00 (söndag) efter fem samlingar i Strömmen pingstförsamling i Oslo... Blev hämtad av Linnea Hagenfors och hennes fantastiske irakiske pojkvän Yosef... Älskar detta par och snart blir det bröllop! :) Kom till Kungsholmen direkt till starten av vårt celebration kl 16:00! Vilket drag! Praise, handklapp, dans och smort röj! Walter var konferencier och Julia ledde bandet!

Njöt av alla våra goa och helt ljuvliga församlingsmedlemmar - sååå mycket kärlek - jag och min fru fick presenter av Emmanuel och Patricia! :) Fullt hus, flera frälsta och fyra döptes i vatten!

Jag älskar SOS folket därför att de är så andligt hungriga, hängivna Jesus, generösa, kärleksfulla och alltid ärar och lyfter varandra! Jag älskar SOS folket för att de skrattar så mycket, är genuint fria, folkliga och spontana!

I veckan ska jag undervisa på vår Ledarskola och möta helt nyfrälsta kompisar i Stockholm - Stockholm mina drömmars stad!


Vi hörs!