18 oktober, 2011

Framtidsdrömmar!

Har precis kommit hem från USA. Sitter i mitt kök och äter onyttigt för en gång skull - halleluja! ;) Dricker kaffe och snackar strunt med min älskling Maria - super mysigt. Snart kommer barnen från skolan - ska bli kul att träffa dem igen! Adam tränar karate ikväll och jag vill gärna hänga med Alicia lite... Imorgon håller jag ett bibelstudie för våra ledare i SOS Church kl 19:00! Ska tala om "SOS kultur" och det kommer bli sanslöst drag! :)

Ska träna med en av mina bästa vänner i veckan, ha en gästande amerikansk pastor över på middag och så predikar jag faktiskt hemma på söndagens celebration också, även om jag flyger in direkt från Norge efter tre möten där... Ja, ja... Älskar mitt liv! Jag är super välsignad!

Annars drömmer jag fortfarande om;
- en "grabbresa" till Spanien - tjurfäkting och kortspel! Nån som vill hänga på?!

- jaktresor till Alaska och Sydafrika - Grizzly och Kudu måste läggas ner!

- Köpa en jeep - märke oväsentligt bara den är manlig, kaxig och har fyrhjulsdrift...


Vi hörs!