14 oktober, 2011

Tillbaks i mitt älskade Stockholm!

Jaktresan till Lappland blev en fullträff! ;) Morgonbön tillsammans vid frukostbordet, mycket bibelläsning på passet, lägereldar, kokkaffe, tokiga historier och råa skrattsalvor! Grabbarna utan något som helst kvinnligt inflytande blir gärna lite brutala ,du vet?! ;) Tre generationer Amritzer jagade tillsammans för första gången - Ewald, Johannes och Adam. Kul! Vi bjöd också med oss Aslak Bestul från Kristiansand och Samuel Willkander från Tullinge. Samuel sköt en älgkalv snyggt och prydligt med ett mycket välriktat skott i bröstet. Grattis mannen!

 Vi hann faktiskt ha ett möte på Folkets Hus i Storuman på onsdag kvällen innan vi blåste hem också - några blev frälsta och andedöpta! :)

Tillbaks i mitt älskade Stockholm igen! Igår kväll träffade jag världens bästa pastorsteam - njuter av att bara få vara med dessa underbara och mogna gudsmänniskor! Dreamteam! :)

Idag har jag förmånen att viga Maja och Calle i St Clara kyrka i centrala Stockholm! Älskar detta paret! Underbara och trofasta medarbetare i SOS sedan många år! :) Ska bli ljuvligt faktiskt!

Imorgon flyger jag till Louisiana i södra USA! Emma Gustafsson predikar hemma i SOS Church och jag tror det mirakelberättelse-maraton nu på söndag!

Vi hörs!