05 november, 2011

Resande


Jag reser och reser; Norge - Sverige - Israel - Sverige - Tanzania - USA - Sverige osv... Älskar det för att det ger mig mycket tid att be, bibelmeditera och reflektera. Även om jag alltid predikar och undervisar när jag väl är på plats så är just flygresorna, flygplatserna och hotellen ljuvliga platser för att stärka det inre livet!
Saknar familjen både den lilla och den stora :). Är väldigt familjekär - älskar familjen Amritzer och SOS Church av hela mitt hjärta! Saknar alltid Er sååå mycket när jag är på resande fot. Tro inget annat. Ibland längtar jag bara efter vårt kök i Tullinge så det gör ont... Älskar vårt kök - alla är samlade, mat, kortspel, schack, tidningar, skratt, kaffe - barnen, Maria och vännerna! "Good Food. Good Friends. Good Times." Ja, så står det på en stora trätavla som hänger vid vårt matbord!

Imorgon ska jag få träffa församlingen en snabbis! På måndag flyger vi hela familjen till Dar es Salaam i Tanzania! Ungdomskonferens och safari på programmet :)!

Tack Gud för livet!

Vi hörs!