24 januari, 2012

På väg mot nya äventyr!

Igår hade vi Holy Ghost Night här i Calvary Lighthouse, Lakewood, New Jersey... Grymt! Sanslöst drag! Tryck i bashögtalarna liksom ;). Drygt 40 personer blev andedöpta och sprutade levande vatten i alla riktningar! Tungotal, tårar, extas och genuina lyckovrål! Andligt rus, tung ljuvlig gudsnärvaro och genuina under! Du... jag lovar, känslan sitter fortfarande i efter en natts sömn, ett gympass och lunch...Finns inget som en "Holy Ghost blowout"... Det var explosion! Fetnjuter idag...

Ikväll landar Walter (min assisterande pastor) i NYC. Peter, Walter och jag delar rum i natt - kul! :) Tidigt imorgon flyger Walter och jag till Santo Domingo, DR. Det blir fyra dagars helandefestival i Padre las Casas på den karibiska landsbygden...


Padre las Casas

Walter kommer tolka mig. Tvillingbröderna ska dansa bachata och basunera Jesus! Ser fram emot alla under den helige Ande ska göra! Välkommen Walter! :)

 Vi hörs!