02 april, 2012

Ledig måndag...

Vaknade på soffan, åt 3 toast och drack kaffe ;) Njuter eftersmaken av en underbar söndag i SOS Church Stockholm igår. Ljuvliga människor, frälsning och dop! Tänker på allt gott Gud gjort i mitt liv! Alla festivaler, under och överraskningar. Barnen, vännerna, jaktminnen, fisketurer, utförsåkning, motorcyckelsemestrar... Gud är verkligen så god! :)

Tänker bara njuta idag. Slappa, chilla, softa, vila och bara göra inget. Sabbaten är ytterligare en gåva från Gud till mig! Han älskar mig! Han favoriserar mig! Han är nära mig! Jag älskar Honom!
Sialkot, Pakistan April 2011

Snart blir festival i Dar es Salaam, Tanzania! I juni åker vi nästan 200 personer från Sverige, Norge och USA! Såå spännande! Vad ska den helige Ande göra?!

Ber att Gud ska ge oss en större lokal i Stockholm! Vi växer! Igår hade vi 63 barn i SOS Kids!

Vi hörs!