06 maj, 2012

Frälsningsfest i Bulle!

Det kom mellan 2500-3000 ungdomar på kvällsmötet igår på ungdomskonferensen i den fransktalande staden Bulle, Schweiz. Minst 500 och kanske så många som 600 schweizare, responderade på min mycket radikala frälsningsinbjudan! :)
Pastor Brendan White (Hillsong Paris) sa; "du fiskade med handgranat ikväll!" :)
Ungdomskonferensen i Bulle
Efter frälsningsbön om förlåtelse och helig Ande blev det helandeexplosion, jag menar explosion! Sååå många helade i ryggar, bröst och ett dövt öra som öppnades! Tack Jesus för nåden du lagt på SOS!

SOS Church Bienne

Ikväll har jag predikat i vår församling i Bienne och ytterligare fyra gav sina liv till Jesus!

Tack Jesus! Jag njuter som får tjäna Honom! Flyger hem imorgon men först lite god mat och häng med mina vänner här...
Tim & Manuelle, pastorerna i SOS Church Bienne

Vi hörs!