15 januari, 2013

USA

Tillbaks i USA sedan en vecka... Älskar verkligen våra partners här. Predikade i New Life Church i Youngstown helgen som gick och återkopplade med mina kära vänner Juan och Dedree Rivera. Många frälsta och helade! Tack Jesus! De hedrade, ärade och tog hand om mig och Peter Almqkvist sååå fantastiskt - amerikaner vet verkligen hur man lockar fram det bästa hos en ganska ärrad och luggsliten räv som jag ju faktiskt hunnit bli genom åren ;).


Idag har jag undervisat "Ever increasing Faith" på den bibelskola vi driver här i samarbete med APC i Pittsburgh... Sopplunchat med min kära vänner Melodie och Jeff Leake och sedan hunnit arbeta med deras TV team i inspelningen av en ny "SOS info dvd" som släpps i vår...

Melodie och Jeff är några av mina och Marias bästa vänner...


Njuter av få undervisa, predika presentera Jesus men kanske mest av allt att få mer tid för personliga bibelstudier och bön...

Vi hörs!