27 maj, 2013

Trofasta partners och en Softtail!


Har precis avslutat en predikohelg i Bechtesville utanför Philadelphia i södra Pennsylvania. Peter Almqvist, en ny amerikansk medarbetare Mike, och jag har besökt Morningstar Fellowship som värdförsamlingen heter här och vilken har varit trofasta partners till SOS i många år redan.  I fyra möten har drygt 100 dyrbara amerikaner blivit frälsta och många har blivit helade och andedöpta! Ljuvligt drag faktiskt!


Morningstar borrar brunnar i Tangaregionen i Tanzania i samarbete med SOS just nu och sänder även ett litet team till vår festival där i juli. De är fantastiskt trofasta missionspartners och gjorde även ytterligare extra insamlingar till vårt missionsarbete i varje möte - tack till mina vänner pastorerna Steve och Liz Defrain! Vi älskar er! Vi vill aldrig ta er kärlek för given...



Vi avslutade med att åka motorcykel tillsammans i försommargrönskan ikväll... De hade hyrt en orange-röd Harley Davidson Softtail till mig :). Jag säger bara - mmmmm ahhh, I love Life! :) Vi var ca 40 "bikers" som åkte tillsammans - grymt kul! :)

Imorgon åker jag mot Pittsburgh...

Vi hörs!