20 mars, 2015

Öppet hus, Iron men och mirakler!

Det har varit en fantastisk vecka i Pittsburgh! Jag hälsar på Jeff och Melodie Leake och Allison Park Church; några av mina bästa vänner sedan många år…



Förra veckan var full av härliga händelser, vi hade ett öppet Hus, MSX, på vår syster bibelskola här, Northeast Ministry School, med ca 110 deltagare. Samma kväll startade vår konferens, Iron Men, och under helgen bad vi med 80 personer till Jesus. Jesus gjorde så många mirakler; axlar, knän och armar blev helade och en dam med artrit i sitt högra knä blev helt helad! Den Jesus vi läser om i evangelierna, verkar i mirakler.

Jag spenderar några dagar till här och åker sedan vidare till Modesto CA och The House. Ska bli kul att träffa alla mina CA vänner snart- sedan åker jag hem till mitt älskade Stockholm. Vilket spännande liv!

Vi hörs!