19 april, 2009

Reflektioner i Californien...

Jag predikar i Glen Berteus församling, Calvary Temple i helgen...

Predikade i Calvary Temple i Modesto igår kväll, ca 15 rusade fram och bad gråtande en frälsningsbön, vi bad länge för sjuka och fick höra flera vittnesbörd om omedelbara under i kroppar, halleluja!

Idag predikar jag två möten här och ser fram emot vad den helige Ande ska göra! Mina böcker säljer jättebra här i USA, vilket jag är väldigt glad för! USA och alla mina vänner här är en frisk källa med vatten för mig... ... Tack Gud för sanna väckelsekristna ledare!

Gud hjälp oss att bryta igenom med väckelsekristendom i Sverige igen! Vi behöver stark bön, andlig krigföring, omvändlesförkunnelse, syndabekännelse, demonutdrivning och genuin Bibeltro! Gud hjälp oss i Sverige! Hjälp oss vara salt och ljus! Hjälp oss vara en stad på berget som lyser i mörkret!

Vi hörs!