24 maj, 2009

Harvest Cry stavas succé i år!




Wow, andra kvällen på Harvest Cry har passerat och jag kan konstatera att i år stavas Harvest Cry; succé!!! Igårkväll var Nalen närapå fullt igen och det var ett sånt tryck! Vi fick be med nio personer till frälsning under kvällen och ett tiotal blev andedöpta... Min gode vän, Desta Hargot, som är pastor i Eritrean Full Gospel Church här i Stockholm var med och bad för sjuka. Sen drog vi vidare till Stureplan och hade outreach mitt i Stockholms party stråk - jag är så glad, ja rent av lycklig, Gud kysser verkligen sitt verk mitt i Stockholms city!









Nu ska vi snart iväg igen, lunchmöte på Stortorgskällaren i gamla stan och Linda Bergling ska tala, det ska bli helt underbart! Sen är det möte på Nalen igen kl 16... Om du är i Stockholm och inte har hittat till Harvest Cry än... du kommer väl på avslutningsmötet kl 16?

Vi hörs!