14 maj, 2009

Motorcyklar och barnfestival

I sommar funderar jag på att köpa en motorcykel! Men jag kanske börjar bli för gammal för en sportmodell...Jag glider hellre runt på en gammal och billig HD eller chopper (vilken modell som helst) med min snygga fru eller någon av barnen bak.


Det börjar dra ihop sig för Harvest Cry! 22-24 maj intar vi Nalen mitt i City! Det kommer bli såå bra! Fullt ös!



I år kör vi en barnfestival
som kommer att dras av våra barnpastorer Andreas och Jenny Jensen. De planerar en kreativ och rolig barnfestival full av överraskningar!



Ta med dina barn, grannens barn, dina barns vänner. Alla barn är välkomna! Det kommer att bli mycket sång, musik, clown, ballonger, dans, bibelberättelser, tävlingar, godisregn och mycket mycket mer! Dina barn vill inte missa barnfestivalen!


Tiderna för barnfestivalen är:
Fredag 19.00
Lördag 19.00
Söndag 16.00