13 juni, 2009

Grillfest hos familjen Thomas

Igår predikade jag mitt första möte på VCC här i Youngstown, Ohio... Väldigt mycket folk, många blev frälsta! Vågar mig inte på några siffror just nu... Säljer mycket böcker här! Kolla gärna in de böcker som är översatta till engelska här... och beställ dem online!

Idag har jag redan hunnit med en båttur och lite fiske med barnen och nu kör vi igång grillarna snart - grillfest ikväll! Sommar utan mängder av grillat kött är ingen sommar alls! Imorgon predikar jag tre möten. Det blir intensivt men jag längtar faktiskt redan! Älskar att leda människor fram till en öm himmelsk far. Älskar att måla Jesus för hungriga människor!

Utsikt över sjön hos David och Kathie....

Alicia och Adam njuter av sin början på sommarlovet här i USA! De har tömt sina spargrisar innan de drog från Stockholm och har med sig fyra hundra kronor var att bara köpa glass och godis för i sommar... Lyckan är total - och pappa säger att så kan man göra när man sparat... Fniss... Hör riktigt hur gubbig jag låter, men det är okej och jag njuter lite av det också faktiskt... :) Alicia kommer faktiskt att få inkassera 150 SEK extra i sommar, vilket hon jobbat ihop genom att hjälpa sin pappa städa och tvätta bilen därhemma... Hon håller räkningen och påminner mig - det kan du vara helt säker på... Alicia fyller tio den 12 september och Adam 8 den 6/9... Världens bästa barn!

Vi hörs!