09 augusti, 2009

Samtal med borgmästaren...

Har bott fyra nätter på borgmästaren Marianne Deerys "Bed and Breakfast" i Boyertown, PA, USA. Vilka intressanta samtal vi haft. Jag har lärt mig så mycket. Marianne är 67 år och en av de mest varmhjärtade personer med stort inflytande jag träffat. Hon gör allt med hela hjärtat. Jag vill bli som henne när jag blir stor...

Predikade igår och drygt 10 underbara Amerikaner ville be en frälsningsbön tillsammans med mig - den helige Ande flyttade in, halleluja! Predikar två gånger idag kl 09:00 och kl 11:00. Sedan blir det stora stekar innan jag flyger hem ikväll...


Ska även hinna träffa en beryktad "trofé-jägare" här i församlingen som har ett helt ställe med massor av troféer, dvs uppstoppade djur från hela USA och världen. Horn i mängder på väggarna och allt annat som veganer hatar, du vet?!

Vi hörs!