09 december, 2009

Stolt över medarbetarna och församlingarna

Idag har jag introducerat och undervisat ämnet tro. Har haft helklass (åk 1 och 2) på SOS Missionsbibelskola i Stockholm. Njuter. Böneskolan var så ljuvlig idag på morgonen - vi bad för Stockholm... Hann träffa en nyfrälst god vän över en lunch och försökte senare på eftermiddagen även bjuda en sökare och ytlig bekantskap på vår julshow den 19-20/12. Hon jobbade tyvärr den helgen så det funkade inte... Har köpt några extra biljetter så jag kommer fortsätta bjuda stockholmarna till vår julupplevelse den 19-20/12 - julen är en av våra största Jesus-helger och ett perfekt tillfälle att introducera sökare till tron och församlingen...


Annars har jag feedback samtal och framtids-coaching med mina pastorer här på hemmaplan just nu (fem par sammanlagt) - jag blir så stolt över excellens, överlåtelse och passion - vilka medarbetare! SOS församlingarna runt om i världen växer kraftfullt och här hemma bygger vi med glädje vidare på "drömkåken" - SOS Church Stockholm!

Vi hörs!