10 januari, 2010

Den helige Andes kraft


Undervisade ett tre timmars seminarie utifrån min senaste bok; Präst för de som inte går i kyrkan igår mellan kl 12:00 - 15:00. Hann träna på ett skitigt, nerslitet gym på eftermiddagen mellan kl 16:00 - 17:00 också... Skönt med ett gym som hämtat ur en gammal Rocky film... Gillar ruffiga gym med garage-känsla bättre än de putsade, blänkande dockskåps-gymmen...

Kvällsmötet igårkväll (lördag) var såå andligt starkt. Jag predikade om "den helige Ande - vår Hjälpare" och ca personer 10 rusade fram på frälsningsinbjudan och sedan blev ca 20 st andedöpta med tungotal och starka fysiska manifestationer som tecken! Jag älskar när den helige Ande faller på hungriga människor - Arctic Kirken är full av hungriga och vilda nyfrälsta! Jag är bjuden tillbaks hit nästa år vid samma tid! Hoppas det ska funka med mitt schema - jag vill gärna tacka ja - jättefräsch och schysst kyrka!

Mitt älskade Stockholm...

Nu har jag precis predikat ett sista möte här och jag flyger strax hem via Tromsø och Oslo till mitt älskade Stockholm...
Vi hörs!