08 mars, 2010

USA - en underbar oas


Igår hann jag med tre möten och lite TV inspelning i Freedom Valley, Gettysburg, Pennsylvania. Ca 45 personer responderade på frälsningsinbjudningarna och ca 30 blev andedöpta och sprutade i tungor denna underbara söndag! Sammanlagt har jag bett med ca 190 till frälsning, ca 65 till andedop och såå många till helande under min lilla USA turnén och igår döpte vi 29 nyfrälsta! Har hunnit besöka 6 av våra partnerförsamlingar här... Vi har sålt väldigt mycket böcker och musik CD:s... Fler dörrar öppnas hela tiden här och med dessa allierade kan vi nå fler onådda folk, genomföra fler festivaler och plantera ut fler bibelskolor och församlingar! Tills den sista folkgruppen fått höra!

USA är en underbar oas för oss i SOS liksom Norge och Finland - tack Jesus!

Idag flyger jag hem för en bliktvisit i underbara Stockholm och en samling med mina ledare i SOS Church Stockholm på onsdag kväll - oh vad jag längtar efter mitt trofasta team nu...

På torsdag kväll predikar jag i Frankrike och sedan hela helgen i olika församlingar i fransktalande Schweiz - kul!

Ps: I helgen blev sammanlagt 5 frälsta och ytterligare 5 andedöpa hemma i Stockholm - Halleluja!

Vi hörs!