23 april, 2010

Aggressiv tro!



Bilat från Istanbul och åker genom det danska landskapet just nu... Hästgods, väderkvarnar, vindkraftverk och vindpinade kuster genom skitiga bilrutor... I sydeuropa var det försommar, men här står fortfarande naturen naken och avklädd efter en hård vinter...


Carlos Recinos kastar ut onda andar ur en kvinna på festivalen...

I mitt inre dånar en bergsflod och ett vattenfall från Himalaya, eller ska vi säga en Isländsk vulkan! :) Aggressiv tro tänd på 2010:s första onådda folk festival! Hinduerna, muslimerna och de desperat sjuka hade den oförstörda och oskuldsfulla tron. Jag smittades! Våra indiska SOS pastorerhade den när de kastade ut demoner. Jag smittades! Carlos Antonio Recino (min nyfrälste bodyguard från SOS Church) hade den och gjorde sjuka friska i Jesu namn på löpande band under festivalen. Jag smittades! Mirakeltro, pionjärarbete och onådda folk mission är det bästa botemedlet för en trasig själ och ibland lite väl ärrad pastor Amritzer... Gud är god! Elden brinner! Vi kastar berg i havet! Vi fortsätter bygga församlingen i Stockholm på söndag! Vi döper igen! Det bjuds på Bollywood dans och mirakelstories från Nepal! Jag kommer predika om himlen. Vi ses väl på söndag?!

Välkommen!