05 juli, 2010

Hemma i Stockholm igen...

Sommar-Stockholm...

Har precis landat i mitt kök hemma i Tullinge igen... Ska ha en ledig måndag efter en intensiv helg i Västergötland med tältmöten, förbön och träffar med olika människor... Dyrbara människor responderade på frälsningsinbjudningarna, flera blev andedöpta och berättade om direkta helandeunder i de olika mötena - evangelium om Jesus är världens bästa budskap!

Idag blir det diverse ärenden men förhoppningsvis också lite vila innan jag flyger till Oslo imorgon. Ska predika tre möten på norska pingstvännernas sommarkonferens Hedmarktoppen på onsdag... Flyger sedan till Köpenhamn för att predika på danska Evangelists sommarkonferens två dagar... På söndag ska jag äntligen predika hemma i SOS Church igen och få krama vår underbara församling - ohh vad jag längtar efter dem alla efter en väldigt intensiv konferens och festivalsommar! Ska faktiskt hinna med både Finland och Norge för ytterligare två konferenser innan jag tar två veckors semsester i augusti...

Tack Jesus för alla under! Tack Jesus att jag får tjäna dig! Tack Jesus för hittils 18 år i heltidstjänst för dig! Jag är lycklig!

Vi hörs!