04 augusti, 2010

Feta anledningar att dansa!

1) Snart har SOS döpt 60 nyfrälsta (56 i skrivande stund) efter ett år i city!
2) Snart kommer pappa Reinhard Boonke (29/8 på CCC) och predikar på SOS!
3) SOS har nu hela sin efterlängtade Portabla festival anläggning till ett värde av ca 5 miljoner SEK!
4) Snart kickar SOS Missionsbibelskola och SOS Ledarskola igång med stora klasser! Du har väl ansökt?!
5) Snart samlas fd elever på SOS till en fet Homecoming i Stockholm (27-28/8)!
6) Snart, mycket snart släpper jag min fjärde bok - Ett skådespel för världen!
7) Snart drar SOS ut på festival till Haiti (oktober)!
8) Snart börjar bockajakten (16/8)!
9) Min HD har ett specialtillstånd för 104 decibel!
10) Min Maria är så semester söt så jag vill äta upp henne tre ggr om dagen! :)

Vet inte hur livet ska kunna bli bättre just nu! Feta anledningar till dans - salsa, vals och hiphop!

Vi hörs!