25 september, 2010

Bönens Ande i Levanger!

Men över Davids hus och över Jerusalems invånare skall jag utgjuta nådens och bönens Ande...
Sak 12:10a

Besöker Håkon Fagervik och deras bönecenter i Levanger, Norge i helgen... Ljuvligt. Stor konferansanläggning och en sal som rymmer 650 personer, personliga bönerum, bönetorn för större bönesamlingar, pågående bönevakt, bibelskola, missionskontor och människor från alla kyrkosamfund strömmar till bara för att få vara i den helige Andes närvaro... Håkon är en kallad man med en vision direkt från Gud. Han ber för företag och de ökar genast sin omsättning drastiskt och gör direkt större vinster. Håkon ber för pastorer och församlingar och de börjar blomma och växa igen efter utbrändhet och stagnation... Tack Gud för Håkon Fagervik!


Predikar fyra gånger här i helgen men både lär mig mycket och kommer ta många intryck med mig hem...

Nästa fredag, dvs den 1 oktober har vi "Bönenatt nummer 2" av tre i höst. SOS tror på bön och fokuserar på just mer bön hela hösten... Vi börjar be kl 22:00 och slutar ca 02.00. Walter ledde ca 70 vilda bedjare "Bönenatt nummer 1" den 17/9 och jag kommer att leda nummer 2 nästa fredag! Kom och be med oss även om du inte tillhör vår församling! Vi älskar att spendera tid med Gud i bön och tror på den helige Andes underström i arbetet... Mirakler, ekonomiska under, favör och kreativitet förlöses när vi ber!

Mina böcker säljer bra den här hösten :)! Har du inte läst min senaste bok; Ett skådespel för världen än så betäll den här!

Vi hörs!