23 september, 2010

20 år med Maria!

Maria och barnen...

Blev fett överraskad av min älskling igår! Hon kom in på SOS Missionsbibelskola med en stor bukett röda rosor och avbröt mig mitt i min undervisning... Hon höll tal, visade bilder på mig och Maria från när vi förlovade och gifte oss och avslutade med att ge mig en resa till Rom nästa vecka! 50 elever, en hel lärarkår och jag grät... Inte ett torrt öga - jag lovar dig... Så grymt stolt över min tjej! Hon är bäst! Vi firar 20 år tillsammans den 5 oktober!



Har undervisat, lett bön och åkt Harley Davidson i Stockholm i veckan och flyger till Norge för en predikohelg imorgon... Föräldramöten på barnens skola och tusen andra vardagsärenden men så brukar det ju vara i september månad :).

Flera anmäler sig till dop och församlingen växer kraftfullt igen! Ja... Jag är lycklig! Det är inte en positiv trosbekännelse utan på riktigt... Jag är genuint lycklig! SOS Church är född av Gud och min och teamets största glädje!

Rom nästa vecka fem dagar med min egen tjej! Älskar dig Maria! Tack! Du är lätt fett bäst!

Vi hörs!