27 december, 2010

Tacksamhet!


Jag vill gå in i det nya året med tacksamhet! Tänk vad Gud lyft, välsignat och gjort många under i 2010! Tack Jesus!

"Du kröner året med ditt goda, dina fotspår dryper av fetma." Ps 65:12

Ja! Precis så!
Jesus krönte mitt 2010 med allt sitt goda och där Han gått fram i mitt liv rinner Hans fotspår över med olja, fetma, under, tecken och överflöd! Han är underbar! Tack än en gång älskade Jesus!

Han hjälpte mina barn
i skolan, beskyddade min familj från sjukdomar och olyckor! Han gav mig kostymer, nya vänner och glädje i äktenskapet! :) Oj vad listan kunde göras lång...

Nu närmar sig 2011!
Jag reflekterar, summerar och gör bokslut på 2010 - överskott, plus, bonus och feta vinster! Jag är övertygad om att Herren ska göra under och överraska nästa år också men vill ändå inte ta något för givet... Märkliga ljuvliga paradox... Vill inte glömma att tacka...


SOS Church 1 års jubileum!

Portabla festivalanläggningen!

Frälsning, dop och uppföljning i SOS Church!

"Gör er inga bekymmer för något utan låt Gud i allt få veta era önskningar genom åkallan och bön med tacksägelse. Då skall Guds frid som övergår allt förstånd, bevara era hjärtan och era tankar i Kristus Jesus." Fil 4: 6-7

Gott nytt 2011!