23 mars, 2011

Jesus öppnar blint öga i Gettysburg!

Gud gjorde så många under på söndag kväll i Freedom Valley, Gettysburg! En av dem som blev helade är Carissa Cole. Carissa föddes med en defekt synnerv på vänster öga och har aldrig kunnat se någonting på det. Hon hade heller ingen kontroll på ögat utan det "levde sitt eget" liv som hon själv uttrycker det...

Carissa berättar; "Under söndagkvällsmötet predikade Johannes om tro och helande och att man måste ta första steget och be Gud om det och sedan testa för att se vad som hänt. Jag gjorde det, jag bad och sen täckte jag över mitt friska högra öga och försökte se med mitt blinda öga. Först var det det dimmigt, men blev klarare och klarare och nu, tre dagar senare kan jag nästan läsa med det! Det blir bättre och bättre för varje dag! Gud gjorde verkligen ett mirakel"!

"Jag är så glad och skulle vilja säga till alla som ber och väntar på ett mirakel att sluta aldrig tro, sluta aldrig be om miraklet! Tro med hela hjärtat"!

Carissa Cole testar sitt helande...

Om du vill se en videointervju med Carissa; klicka här!

Vi hörs!