26 april, 2011

Livsglädje, kvalitet och sundhet

Läser om mina gamla klassiker av Kenneth E Hagin... Läste massor av Hagin i tidernas begynnelse ;). Ljuvligt att beta sig igenom "trosbiblioteket" titel för titel liksom... Efter Hagin blir det Lester Sumrall, John Osteen och Reinhard Bonnke... Finns ingen bättre festival-litteratur än riktig radikal hederlig bibelgrundad trosundervisning... Går igång i både bön och tro och vitaliseras andligt starkt!

Annars är det arbetsmöten, ledarsamlingar, själavård, bön och träffar med sökare och helt nya i tron... Jag far fram på min Harley mellan de olika "pastorsuppdragen" - restauranger och hembesök... Försöker hinna träna och hänga med mina underbara barn lite också...

Mina underbara barn!

Livsglädje, vår, solsken, kvalitet och sundhet - hur blev det så här bra?!

Vi hörs!