22 juli, 2011

Våra utexaminerade elever påverkar världen!

Något som verkligen är en stor glädje i tjänsten är alla de andliga sönerna och döttrarna som sprungit ut från SOS sex olika bibelskolor i världen genom åren! Börjar bli väldigt många nu! Jag predikar faktiskt på mitt 21:a år! Jag firade 20 år som predikant den 17 juni i år! Otroligt, jag vet, eftersom jag är yngre, lyfter mer i bänkpress, och har mer energi nu än när jag började predika ;).

Den här videorapporten kom från Timothy och Manuelle Zurcher och den lilla staden Bienne i Schweiz aldeles nyligen... Paret Zurcher tog examen från SOS Missionsbibelskola i början av juni i år och är nu då redan förestådarpar i en församling precis på gränsen mellan tysktalande och fransktalande Schweiz! Kolla på deras hälsningn här och njut!

Sååå kul! Skicka oss gärna en hälsning du också :)!

Vi hörs!