23 februari, 2012

Operation nr 2

Har precis opererat mitt knä igen... De öppnade mitt högerben på fyra ställen och byggde ett nytt korsband av senor från mitt smalben som nu sitter på plats... De har borrat, satt in en platta och en skruv... Förstår bara hälften ;), men är ändå så tacksam till den så proffsiga läkaren Mr Stålman... Efter lite vila och ytterligare 6 månaders rehab-träning ska jag kunna både åka slalom skidor, springa och spela beachvolley igen :)!  Tack Jesus!

Tufft just nu... Mycket komplikationer i kölvattnet av operationen... Feber, förstorade halsmandlar och ett av snitten gick upp och jag blödde väldigt mycket... Fruktansvärda smärtor faktiskt... Går på mycket smärtlinding. Maria och barnen hjälper mig och pysslar om mig... Alicia är så gullig :)! Jag får mer hjälp än jag behöver... Tack Gud för alla snälla människor i SOS också, de är många! Vi (familjen Amritzer) är rika som är omgivna av en sådan varm och kärleksfull stor familj.

Jag är trött, har ont men är ändå på väg att få det bättre! Blir alltid bara bättre! Allt blir bättre! Jag tror på en god, trofast, rättvis, stor, stark och generös Gud!

Vi hörs!