25 mars, 2012

California

Har predikat tre möten i Modesto, California... Fantastiskt! Många frälsta och helade! Njuter! Imorgon predikar jag ett sista möte innan jag flyger hem till Sverige igen.


Jag besöker goda vänner och en av SOS partnerförsamlingar sedan många år - Calvary Temple Worship Center...De samlar mellan 8000 - 9000 människor i sina möten varje vecka! En stark megaförsamling som bara växer sig starkare hela tiden... Jag får tro för framtiden när jag är här! Just nu bygger de en barnkyrka "Kids Space" för ca 35 miljoner SEK. Helt sanslöst! Tala om att investera i nästa generation!

Vi ska göra detta i Sverige om några år! Vill tro att Gud ska resa upp flera megaförsamlingar i våra svenska storstäder som Stockholm, Göteborg och Malmö under vår livstid!

Imorgon ska jag faktiskt fiska aborre på morgonen - kul!

Vi hörs!