21 september, 2012

I Pittsburgh hos goda vänner


Är i Pittsburgh hos mina goda vänner Jeff och Melodie Leake denna veckan. Undervisar ämnet "Änglar och demoner" på vår syster-bibelskola MCM Ministry School denna veckan. Så kul att klassen har fördubblats detta året och gått från 17 till 34 elever! Igår fick jag tala till Jeffs lokala pastorsnätverk på deras månatliga samling "Catalyst", han bygger så starkt och gediget. De tar hand om mig så fint, om en liten stund ska jag hem till Jeff och Mel för kvällsmat...
Jeffs lokala pastorsnärverk...

Imorgon predikar jag i City Reach Church hos Brian Bolt och på lördag och söndag i Allison Park Church. Ska bli kul! Vi säljer min undervisning "God Wants to Make You Rich" i varje möte, du vet att du kan beställa den här  eller via mail va?! :)

Vi hörs!