12 november, 2014

Philly, Pittsburgh & Youngstown!

Anlände till Pittsburgh PA igår kväll efter att i helgen ha predikat på Brad och Leah Leach's församling, CityLife Philly. Vilken fantastisk församling! Jag var såå glad över att få möta alla deras ledare på lördagen! På söndagen var det omkring 80 underbara människor som gav sina liv till Jesus  och 30 blev döpta i helig Ande och eld! Tack Jesus!

Kvällstid i Philly...


Denna vecka undervisar jag "Tro" Northeast Ministry School i Pittsburgh, klämmer in ett styrelsemöte för SOS USA samt Think Tank- ett forum där alla våra internationella ledare och partners möts online för att dela det som ligger i pipeline i SOS, ge och få feedback samt få råd och uppbackning... Fantastiskt!
På lördag åker jag vidare till Youngstown OH och Victory Christian Center- jag ser sååå framemot att träffa pastor David och Kathie. De är fantastiska partners och vänner sedan många år tillbaka. Jag är så tacksam för fina och äkta vänner...


Senare denna månad har vi ingen annan än Ron och Sandy Johnson i SOS Church Stockholm! Vi är så förväntansfulla! Ron undervisar på SOS Missionsbibelskola och talar även på ett seminarie på lördagen. På söndagen predikar han på vårt celebration. Planera in denna grymma helg med Ron och Sandy, i era kalendrar! Vi ses den 21-23 november!

 
Ron & Sandy Johnson...

Vi hörs!