30 maj, 2009

En morgon vid vattnet

Vaknade tidigt här i Brick, New Jersey. Drog på mig träningskläderna och joggingskorna och iväg... Efter femton minuter hittade jag en jätte vacker park precis vid en liten sjö. Där blev det olika mag och rygg övningar i gräset enligt min personlige tränare Omids schema. Efteråt drack jag en flaska vatten och bibelmediterade Matteusevangelium kapitel 4, Psalm 23 och slutligen 127. Sedan snabb takt tillbaka till pastor Lindquist (jag vet, han har ett svenskt namn...) hus igen. En dusch, en mugg kaffe och så frukost på en frukostrestaurang. Nu har vi precis läst Bibeln och bett tillsammans inför kvällen här hemma hos pastorsfamiljen och är snart på väg för att luncha med Jeff och bandet. Vi kommer att tala igenom kvällens strategier- vi tror på fett genombrott i den har festivalen nämligen! Kul att jobba med riktigt seriösa krigare och ett riktigt överlåtet pastorsteam. They mean business - I can tell you that for sure!

Vi hörs!