23 juli, 2009

Festival, grillat och läsarsånger...

Jag landade i Sofia igår eftermiddag, Walter Zuniga (basledare på Balkan) var på flygplatsen och hämtade mig... Första kvällen på Velingrad Signs & Wonders Festival var fantastisk! Allt från sång, dans, drama och multimedia var såå proffsigt och genomtänkt och framfördes med en sån passion, jag är jätteimponerad av teamet här nere!

Kvinnan till vänster här blev botad från diskbråck...

Igår blev 25 personer frälsta varav 16 av dessa kom till Jesus för första gången! Vi bad för sjuka länge och två kvinnor berättade från scenen att de blivit botade från en inre blödning och ett diskbråck...

Efter blev det go gemenskap med teamet, vi åt grillat kött och sjöng allt från gamla läsarsånger, Beatles och "Det finns inga soldater mer..." Underbar kväll, jag älskar teamet här såå mycket! Nu åker jag hem för att viga ett par och sen kommer jag tillbaks på lördag för att avsluta festivalen. Under tiden predikar min gode vän, Michael Williams från USA två kvällar, det kommer bli fantastiskt!

Vi hörs!