21 juli, 2009

Jesus, mer Jesus och bara Jesus!

Har precis mellanlandat i Stockholm igen. Kommer från från Evangeliesentrets Österbo konferens utanför Halden i Norge... Flyger till Bulgarien imorgon tidigt...

Lise Karlsen...

Evangeliesenterfolket, mamma Lise Karlsen och hennes team är några av de finaste Jesus människor jag känner i Skandinavien! Att få predika där igårkväll på öppningsmötet i "stevnet" och hålla bibelstudie i Österbohallen idag på förmiddagen var bara ett stort fett privilegium! De är helt underbara!


Vilken lovsång! Vilka berättelser
(vittnesbörd på frikyrkospråk) om mirakel och förvandlade liv! Allt doftar Jesus! Värme, barmhärtighet, kärlek och rå frälsningsglädje! Jag älskar mamma Lise och hennes Jesus gäng! Igårkväll rusade ca 50 människor fram på en tydlig frälsningsinbjudan och idag på förmiddagen blev ca 30 andedöpta och började tala i tungor - lycka! Jesus, mer Jesus och bara Jesus fyller hela mig efter bara ett dygn tillsammans med folket på Österbo! Tack Jesus!



Peter Almqvist körde hela vägen från Stockholm
till Halden och tillbaks (med dottern Josefina) bara för att hjälpa mig sälja böcker och stå i monter... Vilken kille! Peter har arbetat överlåtet tillsammans med mig i SOS i tio år nu!



Vi hörs!