25 juli, 2009

Tillbaks i Bulgarien!


Jag är tillbaks i Bulgarien igen och predikade för ett nästan fullsatt Kino (teaterlokal i centrala Velingrad) ikväll... Det var en fantastisk kväll, 38 personer gav sina liv till Jesus och ett tjugotal blev andedöpta och började tala i tungor!!! Tack Jesus!

38 personer bad en frälsningsbön ikväll!!

Såå många blev andedöpta...

Nu ska jag sätta mig och spela kort med Walter och min lillasyster Katarina som är missionär på basen.

Katarina Santos, Emma Gustafsson, jag och Maria From utanför teamhuset...


Gläd er med mig, vi har fått tillökning i familjen igen! Den här gången är det Marias lillasyster och man har fått en liten pojk och eftersom de bor inneboende i vår källare så blir det nu barnskrik, blöjor och välling igen... Det var längesen...

Vi hörs!