10 september, 2009

Pastorsbön och SOS Ledarskola!









Igår var jag tillsammans med några av de personer
jag älskar mest i hela världen, nämligen pastorerna i SOS Church Stockholm och bad för församlingen... Oj vad jag njöt... De är alltid så visionära, positiva och på! Jesus var där också - älskar Honom - men det visste du nog redan ;).












Idag hade vi en "Teambuilding Day" med SOS Ledarskola (åk 2). Efter en vild timmas bön för Stockholm åkte vi ut i skogen och sköt lerduvor på en äng och grillade korv - goa människor och nästa ledarkull i SOS. Imorgon har Ledarskolan sitt första prov i ämnet "Ledarskap" och så fortsätter vi med tre lektioner "Församlingsplantering"... Jag njuter samtalen med dem alla och älskar dem mer och mer för varje dag vi är tillsammans! Jag flyger till Norge imorgonkväll för Harvest Cry 2 i Kristiansand, Sydnorge!

Vi hörs!