13 december, 2009

Hem till älskade Stockholm igen


Har gjort en blixtvisit till hemstaden - Jönköping igen - andra helgen på raken... Predikat två möten i Jönköpings internationella församling dvs fredag och lördag kväll... Många har blivit frälsta, vi har sålt mycket av mina böcker, och vår festival CD God of Miracles går som smör i solsken... Många ungdomar visar intresse för SOS Missionsbibelskola - kul!

Många har blivit frälsta i helgen...

Krister och JoEllyn Leimola är så generösa, varma, avslappande och folkliga pastorer och jag tror verkligen deras församling kommer att bli riktigt stor! Älskar dem av hela hjärtat!

Nu blåser jag hem till Stockholm med SOS bussen lastad med mitt internationella team från SOS Church Stockholm - jag predikar hemma på Kungsholmen kl 16:00! Vi kommer hälsa nya medlemmar välkomna igen! I love Sundays!

Vi hörs!