10 juli, 2010

Evangelist och SOS Churchs celebration!

Har precis landat på Arlanda och bloggar medan jag väntar på mitt bagage... Har varit på Evangelist sommarfestival i Köpenhamn två dagar och predikat och ropat ut mitt hjärta :). Jag är hes, glad och lycklig efter bön, lovsångskonsert med Ron Kenoly och mycket predikande... Jag är tacksam över att det finns så ljuvliga kristna i Danmark och att Gud gett mig en så fin och trostfast vän som Christian Hedegaard. Evangelist och församlingen Powerhouse i Görlöse är ett danskt "Dreamcenter ala LA" eller ett "Arken ala Kungsängen" med mängder av förvandlade människor som berättar om frihet från droger, alkohol, schitzofreni, borderline, depressioner och självmordsbenägenhet. Jesus gör det inte läkare eller psykologer klarat göra varje dag! När mänsklig expertis står rådlös gör Jesus fortfarande under 2010! De finns inget förakt eller avståndstagande till vare sig läkare eller terapeuters hjälp, men en ödmjuk och stark tro på Guds mirakelkraft...


Sista mötet på Evangelists sommarkonferens...

Christian Hedegaard kommer att predika hos oss här i Stockholm på vårt SOS Homecoming fredagen den 27 augusti och vi kallar naturligtvis den samlingen för just "mirakelmöte" och tror att Jesus ska göra stora under för många trasiga själar och upprätta människospillror hela den helgen! Välkommen!

Imorgon predikar jag i SOS Church kl 16:00! Yes! Sååå kul! Laddar för en heldag med församlingen eftersom det blir fotbollsfinalvaka i våra lokaler på Kungsholmen efter vårt celebration från kl 20:00! Knytkalas och umgänge med goa vänner! Imorgon blir det kramkalas!

Ps: Sätt gärna in en extra gåva under sommaren (Pg; 830 75 50 - 7) och märk gåvan "Reinhard Bonnke"! Vi vill så gärna fetvälsigna och "blessa" pappa Bonnke med en jättegåva i samband med SOS Churchs ett-årsjubileum söndagen den 29 augusti... Reinhard Bonnke och CfaN är den absolut bästa jorden du kan så pengar i...

Vi hörs!